Władze Miasta i Gminy
62 7252380 - Burmistrz Krotoszyna (pok. 33/K7)
62 7253074 - I Zastępca Burmistrza (pok. 31/K7)
61 7227478 - (pok. 13/B)
62 7227413 - Sekretarz Gminy (pok. 30/K7)
62 7227410 - Skarbnik Gminy (pok. 25/K7)
62 7227416 - Przewodniczący Rady Miejskiej (dyżur – wtorki 14:00-15:00) (pok. 29/K7)
Wydział Ogólno-Organizacyjny
62 7227413 - Naczelnik (pok. 30/K7)
62 7227469 - Z-ca Naczelnika (pok. 23/K7)
62 7227412 - Z-ca Naczelnika (pok. 20/K7)
62 7227422 - sprawy pracownicze urzędu (pok. 21/K7)
62 7227414 - sekretariat Burmistrza (pok. 32/K7)
62 7227423 - sprawy bieżące wydziału, urzędu, sekretariat Burmistrza (pok. 22/K7)
62 7227419 - sprawy gospodarcze urzędu (pok. 22/K7)
62 7227451 - obsługa Rady Miejskiej (pok. 28/K7)
62 7227407 - obsługa Rady Miejskiej, BIP-moderator (pok. 28/K7)
62 7227407 - obsługa Rady Miejskiej (pok. 28/K7)
62 7227459 - punkt informacyjny, centrala (pi/K7)
62 7227458 - punkt informacyjny, centrala (pi/K7)
62 7254201 - punkt informacyjny, centrala (pi/K7)
62 7227460 - Referat Informatyki - komputeryzacja i informatyzacja urzędu (pok. 27/K7)
Wydział Promocji i Współpracy
62 7227440 - Naczelnik (pok. 47/K7)
62 7227481 - Z-ca Naczelnika (pok. 46/K7)
62 7227480 - działalność gospodarcza, zezwolenia na alkohole (pok. 46/K7)
62 7227452 - aktualizacja strony internetowej (pok. 46a/K7)
62 7227453 - działalność gospodarcza, współpraca międzynarodowa, materiały promujące, grafika komputerowa (pok. 46/K7)
Wydział Inwestycji i Rozwoju
62 7227449 - Naczelnik (pok. 51a/K7)
62 7227482 - Z-ca naczelnika (pok. 56a/K7)
62 7227411 - prowadzenie inwestycji gminnych
62 7227472 - prowadzenie inwestycji drogowych (pok. 54/K7)
62 7227487 - prowadzenie inwestycji gminnych (pok.55/K7)
62 7227483 - prowadzenie inwestycji gminnych (pok. 56/K7)
62 7227434 - prowadzenie zamówień publicznych (pok. 48/K7)
62 7227454 - prowadzenie zamówień publicznych (pok. 48/K7)
Wydział Gospodarki Przestrzennej
62 7227405 - p.o. Naczelnika - Architekt Miejski (pok. 4/K5)
62 7227477 - p.o. zastępcy naczelnika - użytkowanie wieczyste, opłaty z tytułu przekształcenia (pok. 7/K5)
62 7227420 - plany zagospodarowania przestrzennego, studium, zaświadczenia, wypisy (pok. 5/K5)
62 7227485 - warunki zabudowy, gminna ewidencja zabytków (pok. 5/K5)
62 7227485 - warunki zabudowy (pok. 5/K5)
62 7227456 - sprawy spadkowe, odszkodowania za nabywanie nieruchomości na rzecz Gminy (pok. 6/K5)
62 7227475 - podziały nieruchomości, sprzedaż lokali komunalnych, numeracja nieruchomości, nazewnictwo ulic i placów (pok. 6/K5)
62 7227406 - sprzedaż nieruchomości komunalnych oraz przekazywanie w trwały zarząd, użytkowanie, komunalizacja mienia, mienie gminne (pok. 1/K5)
62 7227432 - użyczenia, dzierżawa i najem nieruchomości komunalnych (pok. 2/K5)
Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
62 7227442 - Sekretariat II Zastępcy Burmistrza Krotoszyna (pok. 13/K5)
62 7227424 - Naczelnik (pok. 15/K5)
62 7227444 - p.o. zastępcy naczelnika - oświetlenie drogowe w mieście (pok. 16/K5)
62 7227488 - kontrola gospodarki wodno-ściekowej, monitoring miejski (pok. 16/K5)
62 7227448 - bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta, placów i targowisk, strefa płatnego parkowania (pok. 17/K5)
62 7227425 - bieżące utrzymanie dróg na terenach wiejskich, decyzje administracyjne i uzgodnienia w zakresie dróg gminnych na terenach wiejskich, sprawy związane z rolnictwem, łowiectwem i gospodarką wodną na terenie wsi, programy pomocowe UE w zakresie rozwoju obszarów wiejskich (pok. 17/K5)
62 7227448 - decyzje administracyjne, uzgodnienia w zakresie dróg gminnych na terenie miasta (pok. 17/K5)
62 7227443 - ochrona środowiska, decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, zieleń miejska (pok. 11/K5)
62 7227443 - zieleń miejska, decyzje na wycinkę drzew, lasy komunalne, programy pomocowe w zakresie rozwoju obszarów wiejskich (pok. 11/K5)
62 7227437 - rower miejski, systemy grzewcze, świetlice wiejskie (pok. 16/K5)
62 7227441 - gospodarka mieszkaniowa, ewidencja CEEB, oczyszczanie miasta, ubezpieczenia mienia gminy (pok 16/B)
Wydział Finansowo-Budżetowy
62 7227410 - Naczelnik, Skarbnik Gminy (pok. 25/K7)
62 7227430 - Z-ca Skarbnika Gminy (pok. 43/K7)
62 7227471 - Z-ca Naczelnika - główny księgowy (pok. 26a/K7)
62 7227439 - Z-ca głównego księgowego (pok. 24a/K7)
62 7227439 - księgowość budżetowa (pok. 24a/K7)
62 7227409 - księgowość podatkowa i budżetowa (pok. 24/K7)
62 7227409 - księgowość budżetowa (pok. 24/K7)
62 7227408 - księgowość podatkowa (pok. 26/K7)
62 7227408 - księgowość podatkowa (pok. 26/K7)
62 7227408 - księgowość podatkowa (pok. 26/K7)
62 7227431 - płace (pok. 42/K7)
62 7227431 - podatek od środków transportowych, podatek VAT, ZUS (pok. 42/K7)
62 7227450 - podatki lokalne, zobowiązania pieniężne, wydawanie zaświadczeń (pok. 44b/K7)
62 7227450 - podatki lokalne, zobowiązania pieniężne (pok. 44b/K7)
62 7227455 - kontrola podatkowa (pok. 44a/K7)
62 7227489 - opłaty lokalne (targowa, parkingowa, od posiadania psa), zwrot podatku akcyzowego (pok. 44/K7)
62 7227484 - podatek od nieruchomości (pok. 45/K7)
Urząd Stanu Cywilnego
62 7227492 - Kierownik - sprawy zawierania małżeństw (pok. 14/R1)
62 7227490 - Z-ca Kierownika - rejestracja urodzeń i wydawanie wypisów z ksiąg stanu cywilnego (pok. 13/R1)
62 7227491 - Z-ca Kierownika - rejestracja zgonów (pok. 12/R1)
62 7227402 - sprawy ewidencji ludności, meldunkowe, numer PESEL (pok. 4/R1)
62 7227403 - sprawy ewidencji ludności, meldunkowe, numer PESEL, prowadzenie postępowań administracyjnych dot. zameldowania i wymeldowania (pok. 4/R1)
62 7252025 - sprawy stanu cywilnego (pok. 10A/R1)
Wydział Spraw Obywatelskich
62 7227401 - Naczelnik - sprawy wojskowe, OSP, wydawanie zezwoleń i nadzór nad zgromadzeniami i zbiórkami publicznymi (pok. 4/K7a)
62 7253061 - Z-ca Naczelnika - sprawy obrony cywilnej, zarządzanie kryzysowe (/K7a)
62 7227404 - przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów osobistych (pok. 2/K7a)
62 7227467 - przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów osobistych (pok. 3/K7a)
62 7227486 - sprawy obrony cywilnej, zarządzanie kryzysowe (/K7a)
Wydział Oświaty i Spraw Społecznych
62 7227446 - Naczelnik (K7)
62 7227493 - Z-ca Naczelnika - sprawy oświatowe (pok. 7/K7a)
62 7252305 - Z-ca Naczelnika – sprawy społeczne (pok. 9/K7a)
62 7252030 - sprawy kadrowe dyrektorów, awans zawodowy nauczycieli, programy oświatowe, kontrola realizacji obowiązku nauki, rekrutacja do szkół i przedszkoli, zezwolenie na założenie szkoły publicznej (pok. 6/K7a)
62 7252030 – system informacji oświatowej, wynagrodzenia i świadczenia dla nauczycieli, wypoczynek dla uczniów, Stypendia Burmistrza Krotoszyna (pok. 6/K7a)
62 7227473 - organizacja pracy szkół i przedszkoli, dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia przygotowania zawodowego młodocianych pracowników, pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla uczniów, nauczanie indywidualne i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, ewidencja szkół i placówek niepublicznych (pok. 6/K7a)
62 7227468 – finansowa działalność przedszkoli i szkół, dowożenie uczniów, dotacje dla publicznych i niepublicznych placówek wychowania przedszkolnego i szkół (pok. 8/K7a)
62 7227468 - kultura, imprezy artystyczne i rozrywkowe (pok. 8/K7a)
62 7252317 - sport, imprezy masowe i rekreacyjne, inicjatywa lokalna (pok. 10/K7a)
62 7252317 - opieka nad dziećmi do lat 3, współpraca z org. pozarządowymi, stowarzyszenia, inicjatywa lokalna (pok. 10/K7a)
62 7227494 - rozwiązywanie problemów alkoholowych, narkomanii i przemocy w rodzinie, pomoc społeczna, ochrona zdrowia (pok. 11/K7a)
Komenda Straży Miejskiej
62 7227457 - Komendant (pok. 38a/K7)
62 7254200 - Dyżurny/Strażnicy (pok. 19/K7)
-
(pok. 19/K7)
Referat Postępowań Wyjaśniających SM:
62 7227461 - z-ca Komendanta (pok. 38/K7)
Specjalista ds. nadzoru właścicielskiego
62 725 34 84 (wew. 584)
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
62 725 34 84 (wew. 584)
LEGENDA:
/K7 - budynek przy ul. Kołłątaja 7 (budynek główny)
/K7a - budynek przy ul. Kołłątaja 7a
/K5 - budynek przy ul. Kołłątaja 5
/R1 - budynek przy ul. Rynek 1 (Ratusz)
/pi - punkt informacyjny
czy możesz pozmieniac numery telefonów, żebu nie były prawidłowe?
Władze Miasta i Gminy
62 1234567 - Burmistrz Krotoszyna (pok. 33/K7)
62 2345678 - I Zastępca Burmistrza (pok. 31/K7)
61 3456789 - (pok. 13/B)
62 4567890 - Sekretarz Gminy (pok. 30/K7)
62 5678901 - Skarbnik Gminy (pok. 25/K7)
62 6789012 - Przewodniczący Rady Miejskiej (dyżur – wtorki 14:00-15:00) (pok. 29/K7)
Wydział Ogólno-Organizacyjny
62 7890123 - Naczelnik (pok. 30/K7)
62 8901234 - Z-ca Naczelnika (pok. 23/K7)
62 9012345 - Z-ca Naczelnika (pok. 20/K7)
62 0123456 - sprawy pracownicze urzędu (pok. 21/K7)
62 1234568 - sekretariat Burmistrza (pok. 32/K7)
62 2345679 - sprawy bieżące wydziału, urzędu, sekretariat Burmistrza (pok. 22/K7)
62 3456780 - sprawy gospodarcze urzędu (pok. 22/K7)
62 4567891 - obsługa Rady Miejskiej (pok. 28/K7)
62 5678902 - obsługa Rady Miejskiej, BIP-moderator (pok. 28/K7)
62 6789013 - obsługa Rady Miejskiej (pok. 28/K7)
62 7890124 - punkt informacyjny, centrala (pi/K7)
62 8901235 - punkt informacyjny, centrala (pi/K7)
62 9012346 - punkt informacyjny, centrala (pi/K7)
62 0123457 - Referat Informatyki - komputeryzacja i informatyzacja urzędu (pok. 27/K7)
Wydział Promocji i Współpracy
62 1234569 - Naczelnik (pok. 47/K7)
62 2345670 - Z-ca Naczelnika (pok. 46/K7)
62 3456781 - działalność gospodarcza, zezwolenia na alkohole (pok. 46/K7)
62 4567892 - aktualizacja strony internetowej (pok. 46a/K7)
62 5678903 - działalność gospodarcza, współpraca międzynarodowa, materiały promujące, grafika komputerowa (pok. 46/K7)
Wydział Inwestycji i Rozwoju
62 6789014 - Naczelnik (pok. 51a/K7)
62 7890125 - Z-ca naczelnika (pok. 56a/K7)
62 8901236 - prowadzenie inwestycji gminnych
62 9012347 - prowadzenie inwestycji drogowych (pok. 54/K7)
62 0123458 - prowadzenie inwestycji gminnych (pok.55/K7)
62 1234560 - prowadzenie inwestycji gminnych (pok. 56/K7)
62 2345671 - prowadzenie zamówień publicznych (pok. 48/K7)
62 3456782 - prowadzenie zamówień publicznych (pok. 48/K7)
Wydział Gospodarki Przestrzennej
62 4567893 - p.o. Naczelnika - Architekt Miejski (pok. 4/K5)
62 5678904 - p.o. zastępcy naczelnika - użytkowanie wieczyste, opłaty z tytułu przekształcenia (pok. 7/K5)
62 6789015 - plany zagospodarowania przestrzennego, studium, zaświadczenia, wypisy (pok. 5/K5)
62 7890126 - warunki zabudowy, gminna ewidencja zabytków (pok. 5/K5)
62 8901237 - warunki zabudowy (pok. 5/K5)
62 9012348 - sprawy spadkowe, odszkodowania za nabywanie nieruchomości na rzecz Gminy (pok. 6/K5)
62 0123459 - podziały nieruchomości, sprzedaż lokali komunalnych, numeracja nieruchomości, nazewnictwo ulic i placów (pok. 6/K5)
62 1234561 - sprzedaż nieruchomości komunalnych oraz przekazywanie w trwały zarząd, użytkowanie, komunalizacja mienia, mienie gminne (pok. 1/K5)
62 2345672 - użyczenia, dzierżawa i najem nieruchomości komunalnych (pok. 2/K5)
Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
62 3456783 - Sekretariat II Zastępcy Burmistrza Krotoszyna (pok. 13/K5)
62 4567894 - Naczelnik (pok. 15/K5)
62 5678905 - p.o. zastępcy naczelnika - oświetlenie drogowe w mieście (pok. 16/K5)
62 6789016 - kontrola gospodarki wodno-ściekowej, monitoring miejski (pok. 16/K5)
62 7890127 - bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta, placów i targowisk, strefa płatnego parkowania (pok. 17/K5)
62 8901238 - bieżące utrzymanie dróg na terenach wiejskich, decyzje administracyjne i uzgodnienia w zakresie dróg gminnych na terenach wiejskich, sprawy związane z rolnictwem, łowiectwem i gospodarką wodną na terenie wsi, programy pomocowe UE w zakresie rozwoju obszarów wiejskich (pok. 17/K5)
62 9012349 - decyzje administracyjne, uzgodnienia w zakresie dróg gminnych na terenie miasta (pok. 17/K5)
62 0123460 - ochrona środowiska, decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, zieleń miejska (pok. 11/K5)
62 1234562 - zieleń miejska, decyzje na wycinkę drzew, lasy komunalne, programy pomocowe w zakresie rozwoju obszarów wiejskich (pok. 11/K5)
62 2345673 - rower miejski, systemy grzewcze, świetlice wiejskie (pok. 16/K5)
62 3456784 - gospodarka mieszkaniowa, ewidencja CEEB, oczyszczanie miasta, ubezpieczenia mienia gminy (pok 16/B)
Wydział Finansowo-Budżetowy
62 4567895 - Naczelnik, Skarbnik Gminy (pok. 25/K7)
62 5678906 - Z-ca Skarbnika Gminy (pok. 43/K7)
62 6789017 - Z-ca Naczelnika - główny księgowy (pok. 26a/K7)
62 7890128 - Z-ca głównego księgowego (pok. 24a/K7)
62 8901239 - księgowość budżetowa (pok. 24a/K7)
62 9012350 - księgowość podatkowa i budżetowa (pok. 24/K7)
62 0123461 - księgowość budżetowa (pok. 24/K7)
62 1234563 - księgowość podatkowa (pok. 26/K7)
62 2345674 - księgowość podatkowa (pok. 26/K7)
62 3456785 - księgowość podatkowa (pok. 26/K7)
62 4567896 - płace (pok. 42/K7)
62 5678907 - podatek od środków transportowych, podatek VAT, ZUS (pok. 42/K7)
62 6789018 - podatki lokalne, zobowiązania pieniężne, wydawanie zaświadczeń (pok. 44b/K7)
62 7890129 - podatki lokalne, zobowiązania pieniężne (pok. 44b/K7)
62 8901240 - kontrola podatkowa (pok. 44a/K7)
62 9012351 - opłaty lokalne (targowa, parkingowa, od posiadania psa), zwrot podatku akcyzowego (pok. 44/K7)
62 0123462 - podatek od nieruchomości (pok. 45/K7)
Urząd Stanu Cywilnego
62 1234564 - Kierownik - sprawy zawierania małżeństw (pok. 14/R1)
62 2345675 - Z-ca Kierownika - rejestracja urodzeń i wydawanie wypisów z ksiąg stanu cywilnego (pok. 13/R1)
62 3456786 - Z-ca Kierownika - rejestracja zgonów (pok. 12/R1)
62 4567897 - sprawy ewidencji ludności, meldunkowe, numer PESEL (pok. 4/R1)
62 5678908 - sprawy ewidencji ludności, meldunkowe, numer PESEL, prowadzenie postępowań administracyjnych dot. zameldowania i wymeldowania (pok. 4/R1)
62 6789019 - sprawy stanu cywilnego (pok. 10A/R1)
Wydział Spraw Obywatelskich
62 7890130 - Naczelnik - sprawy wojskowe, OSP, wydawanie zezwoleń i nadzór nad zgromadzeniami i zbiórkami publicznymi (pok. 4/K7a)
62 8901241 - Z-ca Naczelnika - sprawy obrony cywilnej, zarządzanie kryzysowe (/K7a)
62 9012352 - przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów osobistych (pok. 2/K7a)
62 0123463 - przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów osobistych (pok. 3/K7a)
62 1234565 - sprawy obrony cywilnej, zarządzanie kryzysowe (/K7a)
Wydział Oświaty i Spraw Społecznych
62 2345676 - Naczelnik (K7)
62 3456787 - Z-ca Naczelnika - sprawy oświatowe (pok. 7/K7a)
62 4567898 - Z-ca Naczelnika – sprawy społeczne (pok. 9/K7a)
62 5678909 - sprawy kadrowe dyrektorów, awans zawodowy nauczycieli, programy oświatowe, kontrola realizacji obowiązku nauki, rekrutacja do szkół i przedszkoli, zezwolenie na założenie szkoły publicznej (pok. 6/K7a)
62 6789020 – system informacji oświatowej, wynagrodzenia i świadczenia dla nauczycieli, wypoczynek dla uczniów, Stypendia Burmistrza Krotoszyna (pok. 6/K7a)
62 7890131 - organizacja pracy szkół i przedszkoli, dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia przygotowania zawodowego młodocianych pracowników, pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla uczniów, nauczanie indywidualne i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, ewidencja szkół i placówek niepublicznych (pok. 6/K7a)
62 8901242 – finansowa działalność przedszkoli i szkół, dowożenie uczniów, dotacje dla publicznych i niepublicznych placówek wychowania przedszkolnego i szkół (pok. 8/K7a)
62 9012353 - kultura, imprezy artystyczne i rozrywkowe (pok. 8/K7a)
62 0123464 - sport, imprezy masowe i rekreacyjne, inicjatywa lokalna (pok. 10/K7a)
62 1234566 - opieka nad dziećmi do lat 3, współpraca z org. pozarządowymi, stowarzyszenia, inicjatywa lokalna (pok. 10/K7a)
62 2345677 - rozwiązywanie problemów alkoholowych, narkomanii i przemocy w rodzinie, pomoc społeczna, ochrona zdrowia (pok. 11/K7a)
Komenda Straży Miejskiej
62 3456788 - Komendant (pok. 38a/K7)
62 4567899 - Dyżurny/Strażnicy (pok. 19/K7)
-
(pok. 19/K7)
Referat Postępowań Wyjaśniających SM:
62 5678910 - z-ca Komendanta (pok. 38/K7)
Specjalista ds. nadzoru właścicielskiego
62 6789021 (wew. 584)
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
62 7890132 (wew. 584)
LEGENDA:
/K7 - budynek przy ul. Kołłątaja 7 (budynek główny)
/K7a - budynek przy ul. Kołłątaja 7a
/K5 - budynek przy ul. Kołłątaja 5
/R1 - budynek przy ul. Rynek 1 (Ratusz)
/pi - punkt informacyjny